Kategóriák

Hisztis vagyok

2009.10.23. 15:17 - Picíí

Címkék: váratlan


Feljött dél körül msn-re.. És beszéltünk. Ő lépett be, rögtön bocsánatot is kért, azt mondta alapból későn ért haza, majd bealudt..

Ez nem akkora bűn. Felfújtam a dolgot, sajnálom. Próbálok tanulni előle és nem rögtön kiverni a hisztit.

Mostmár úgy ahogy jobb kedvem van, nekikezdtem a töri prezentációnak, és már szinte teljesen kész is van. A magyar államalapításról kell csinálnom kiselőadást és bár szünet utánra kell, ma nekikezdtem, mert volt kedvem. Csak nem tudom, a hátterek elég érdekesek lettek, mutattam Szevinek is, segített újat választani és meg is találtam, melyik lesz a háttér =) Alapból ilyen szivárványszínű hátteret akartam, meg mindegyik diához külön hátteret, de akkor meg az egész prezentáció elveszti a hatását, a jelentőségét, szóval jó lesz ez így. Aranyos volt amúgy Szevitől, hogy segített. :)

Más nincs, este ugye megyek Balázsékhoz, már várom. Most délután pedig még azt hiszem tanulok egy minimálisat.
Na puszi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr861469913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása