Kategóriák

2009.11.01. 11:25 - Picíí

Címkék: szív sára mindennapjaim pasis

Nos, itt vagyok.. hazamentek Sáráék, vagyis épp a buszon vannak.
Jajj nagyon jó volt a tegnapi nap, szinte egész nap velük voltam. =) ^^ Hülyültünk, várost néztünk.. Még ide is feljöttünk picit sütizni, bár én nem számítottam rá, de nem volt gáz hogy így jött ki a lépés. (:

Este pedig Helloween bulin voltunk a gyülibe, az is nagyon jó volt. Faragtunk tököt meg ilyenek, aminek még neve is lett, Vendelke. (L) :) Őt haza is hoztuk. ^^ Hmm.. más nem volt, ma Sáráék hazamentek.. Rossz volt a búcsú, de azzal nyugtatgatom magam, hogy téli szünetbe megyünk Pistivel Szegedre. ^^ Wííí..

A másik dolog ugye Pisti. Tegnap egész véletlenül(tényleg véletlenül) nála maradt a telefonom meg a kulcsom, úgyhogy ma találkozunk, mert majd eljön hozzánk.. És nem tudom.. Nagyon jó volt vele tegnap, sokat beszélgettünk, hülyültünk.. 1-2 csók elcsattant, majd elkezdte nekem zongorázni a közös számunkat, ott nekem végem volt.. Akaratlanul is kicsordult 1-2 könnycsepp a szememből.. Aztán sokat beszélgettünk.. és áá.. bizonytalan vagyok..  Fogalmam sincs, mi lenne a legjobb. Újrakezdeni, vagy sem? Valahol csodásan meg vagyok így is. Boldog vagyok, igaz nem felhőtlenül, de van időm a barátaimra, a sulira és még bulizni is.. És a szabadságérzetem is meg van.. Szóval jó így.. Valahol viszont nagyon de nagyon hiányzik.. Annyira sok emlék köt hozzá és.. annyira.. úgy érzem, még mindig szeretem. De talán még hagyom.. Mondtam ezeket neki, azt mondta, hogy ő képes rám várni is, de ezt nem várhatom el tőle.. Mindegy, majd alakul, de szerintem még nem jövünk össze..

Másfelől pedig most is beszélek a Herceggel és nagyon aranyos.. És fura. Amióta szakítottunk Pistivel, nekem 1 apróbb kavarásom volt, de az sem volt semmi, ő viszont kicsajozta magát és talán nekem is hiányzik, hogy megismerjek másokat. Hát normális vagyok én? Vagy ez nem hiba, csak fiatal vagyok? Nem akarok Pistivel játszani, ezt meg is mondtam neki, de.. azt is meg fogom, hogy egyelőre legyünk barátok aztán majd alakul. Igen, ez lesz.
Amúgy abba se vagyok biztos, hogy a Herceggel meg összejönnék e .. Szóval még ha úgy is alakulna, lehet elutasítanám.. Nem tudom..

Mindegy, most megyek tanulni, majd írok még ma.

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr51490461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása