Kategóriák

2009.10.27. 10:23 - Picíí

Címkék: buli szív

Nem tudom miért, de nincs kedvem írni, ennek ellenére mesélek, amíg frissek a dolgok :D

Voltunk tegnap a Concába.. igen, úgy volt, hogy nem megyünk, de végül csak elmentünk.. Jó volt. :)
Nem akarok pasizni, de.. volt ott 1 srác.. Kis szöszi.. :$ Az elején szemeztünk, aztán úgy jött ki a dolog, hogy elkezdtünk beszélgetni, majd csocsóztunk.. Jááj.. ésés.. mondták a többiek, hogy végig engem nézett.. Nem volt semmi. Aranyos volt, de semmi több. A nevemet viszont megkérdezte és tökre elcsodálkozott rajta, meg mondta hogy tetszik neki :$

Este még felnéztem iwiwre, és igeen.. egyedülálló. De nem jelöltem be.. ajj nem akartam bejelölni amúgy, csak félek,hogy nem éreztettem vele, hogy bejön :$ Szóval végülis az előbb bejelöltem.. az msn-em kint van, ha akar felvesz. De nem akarok futni utána.. Majd alakul, vagy nem xD


Pistivel is beszéltem tegnap, és kiderült, hogy nem tiltott le, csak sz*r az msn :D Mindegy.. Aztán mondta, hogy szakított vele tegnap a barátnője. Sajnálom, de tényleg. Lehet hülyén hangzik, de a szakításunk óta talán ez volt az első lány, akibe Pisti látott is valamit.. Na mindegy.. Ennek ellenére nem akaork tőle semmit és ő se tőlem, szal nincs semmi. ^^

Most megyek viszont tanulni. Akartam írni többet, de valamiért nincs kedvem. Na pusz. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr171478244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása