Kategóriák

2009.11.17. 19:53 - Picíí

Címkék: mindennapjaim

Hmm.. Azt hiszem írnom kéne már egy normálisat, mert ebbe a hónapba erre még nem nagyon volt példa és már hónap közepe van.
Igazából csodásan vagyok. VAgy mégsem? Na jó, nem kamuzok, jól is vagyok meg nem is. Nem tudom miért, de mostanába utálok suliba járni. Na jó, ez talán kissé erős kifejezés, de akkor se szeretek járni és ez nagyon rossz. Utálom, hogy sokat kell tanulni, és igazából eléggé el is lustultam. Tavaly többet tanultam és többet is görcsöltem a sulin, most viszont akkor is jobbak az eredményeim, azt hiszem.

Pasik terén is kész káosz van. A Szöszivel találkozgatok, egyre jobban kezdem megkedvelni, viszont ott van Pisti is, bár tőle nem akarok semmit. Szép volt, jó volt, és elmúlt. Azt, hogy végleg, azt nem mondom, mert nem vagyok benne biztos, majd kiderül, most viszont biztos, hogy nem akarok tőle semmit. Szoktunk beszélgetni és vasárnap bevágta, hogy félt a Szöszitől, mert hogy veszélyes és vigyázzak vele. Mást nem mondott, szóval semmit nem tudok, de igazából nem is érdekel. Én akarom megismerni.. :)

Most megyek, holnap újra jelentkezem. Bye. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr891532639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása