Kategóriák

Miért?

2009.10.21. 19:34 - Picíí

Címkék: szív

Hiányzik Pisti! Magam sem értem, hogy miért. Elméletileg túl vagyok rajta. Vagy mégsem? =(
Talán én vagyok a hibás.. Hallgatom itt a közös számainkat, a képét még mindig nem vettem le a szobám faláról, a tőle kapott parfümöt használom. Azért nem tüntetek el mindent, mert .. nem tudom, így talán könnyebbfelejteni, vagy mi a szösz. Talán így, hogy kint van a képe, jobban hozzá szokok a tudathoz, hogy már nem vagyunk együtt.

Egyébként nála is van valami gubanc, mert letörölt és letiltott msn-ről. Szerintem fél. Fél, hogy elcsábul. Mindig ez van. Beszélgetünk, aztán ha találkozunk, egymásnak esünk. De most biztos vagyok benne, hogy nem esnék neki. Nem jönnék vele újra össze. Jobb nélküle. De mégse. Illetve jobb, meg minden, de hiányzik. Belé voltam először szerelmes azt hiszem, bár igazság szerint abba sem vagyok biztos, hogy az szerelem volt e.

Mindegy, megyek.. Hatalmas köcsögnek érzem magam, hogy Pisti után sírok, közbe pedig már mással vagyok. De ebben a másban nem őt keresem, ez 100%!

Megyek tényleg, mert 5kor kelek, hajat kell mosnom, elkészülni meg stb.
Jövök holnap!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakenvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr751466104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása