Kategóriák

2009.11.13. 07:42 - Picíí

Címkék: szív pasis

 Nem volt netem másfél hétig, ezért nem írtam, de mostmár itt vagyok.. Sokminden történt.. A hercegecskémmel ma randizok, picit parázok, de remélem jó lesz minden. =) Múlthét szombaton is találkoztunk, beszélgettünk egész éjszaka és wáá.. ő is olyan hülye, mint én.. Annyira még nem ismerem, de majd alakul..

Pistivel tegnap találkoztunk, illetve tegnap utoljára.. Nem hülyítettem, nem kamuztam neki, megmondtam, hogy.. most fogok 1 másik sráccal találkozni és ennyi. Persze rosszul esett neki, de.. hát most mit mondjak? Ááá.. ezt bonyolult és hosszú lenne leírni, de talán ma leírom.. Lehet, hogy érzéketlennek tűnök, de nem érzem magam annak. Vagy talán vele már az vagyok? Még az is lehet. Annyiszor megbántott már, és annyiszor gonosz volt velem, hogy esküszöm, már sírni se tudok miatta. Ennek van jó és rossz oldala is.. 

Most pedig beteg vagyok, de csak a fejem fáj,a lázam már lement. Nem Hini meg semmi ilyen, szerintem a kimerültség is rátett egyel. De tegnap megírtam minden dogát, ma jár a pihi, hétfőn pedig újult erővel ismét suli. Már várom =) 

Pisti találkozni akarvelem, azt mondta tisztáznunk kell pár dolgot. Aj! Tegnap itt volt rá a lehetőség neki, és nem. Mindegy, én hagyom.. Most nyugi kell. És valahogy úgy vagyok vele, hogy lesz ami lesz, sodródok az árral. Fogalmam sincs mit akarok, és nemcsak pasik terén van ez így. Majd alakul az életem. Ennyi.

Most megyek pihizni.
Izgulok a délutáni randi miatt :$


A bejegyzés trackback címe:

https://csakenvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr441521746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása